احمدبمانی
دیدنی ها و شنیدنی ها

ته دیگ و نان سوخته و به طور کلی هر موادی که در ته ظرف باقی می ماند عامل اصلی بروز سرطان به شمار می رود.

بررسی ها نشان می دهد، ته دیگ های سوخته که در رنگ سیاه هستند برای سلامتی مضر هستند و چربی های آن به دور قلب می نشیند و مشکل های زیادی درست می کنند چربی های ته دیگ و نان سوخته در ته دیگ مشکلات گوارشی زیادی ایجاد می کند و باعث نفخ معده نیز می شود.

ته دیگ باعث بروز سرطان معده و روده می شود و پزشکان توصیه می کنند هیچ گاه مواد غذایی باقی مانده در ته ظرف ها و ته دیگ مانند برنج و نان را نباید خورد زیرا هیچ ارزش غذایی ندارند و بر عکس درد سرساز و مشکل آفرین هستند.

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال در تاريخ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:سرطان , توسط bemani ahmad

ویتامین های گروه B به دلیل خاصیت زیاد و تاثیر زیادی که روی روح و روان دارند برای طول سفر بسیار مفیدند

 به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران و به نقل از مدیکال هلت نیوز؛ این ویتامین می تواند انرژی مورد نیازتان را برای سفر فراهم کند و انرژی لازم را برای بدنتان تامین نمايد.

بررسی ها نشان می دهند؛B6و B12 ویتامین های ویژه و خاصی از گروه B هستند که می توانند انرژی را افزایش دهند و شما را شاداب و سر حال کنند همچنین ویتامین C نیز نقش زیادی در تامین انرژی بدن شما دارد.

گفتنی است این سه ویتامین خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارند و باعث می شود تا به بافت ها و سلولهای بدن آسیبی نرسد.

اگر می خواهید امسال سفری متفاوت را با دیگر سفرهایتان تجربه کنید حتما مکمل های این ویتامین را تهیه کنید و در طول سفر حتما همراه با غذا و دیگر مواد غذایی مصرف کنید.

نکته: این ویتامین ها می توانند ذهن و روان شما را از افکار منفی دور کند و اعصابتان را بهبود می بخشد و کمک می کند تا سفری پر از شادی و پر از انرژی را تجربه کنید.

برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, توسط bemani ahmad

اکثر ما بطور معمول تمام روز رو در اداره یا دیگر محیط های کاری به یک حالت ثابت می نشینیم، در نتیجه آخر شب، وقتی که می خوایم به رختخواب بریم خیلی از ما درد کمی رو در پشتمون احساس می کنیم
این مسئله رو نادیده نگیرید

این درد مختصر بتدریج و براحتی ممکنه منجر به ناتوانیهای زیاد حرکتی یا حتی فوت بشه.نگران نباشید دوستان عزیز، سعی کنید تمرینات زیر رو برای 10 دقیقه هر روز صبح انجام بدید و این درد مزمن رو از بین ببریدو از یک زندگی سالم لذت ببرید ...

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 


برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال در تاريخ شنبه 22 مهر 1391برچسب:کـمردرد, توسط bemani ahmad
 


پروتئین ها یکی از اصلی ترین عوامل تشکیل دهنده ساختار بدن ساختار بدن می باشند و مصرف آنها برای کنترل سوخت و ساز و پروسه های حیاتی بدن، لازم و ضروری است.

امروزه با تاکید متخصصان رژیم های غذایی بر خوردن غذاهای کم چرب و کم کالری، پروتئین نیز که یکی از عناصر اصلی در کاهش وزن می باشد، از رژیم غذایی افراد حذف شده و یا مصرف آن به حداقل رسیده است. مطالعات نشان می دهند که کاهش یا عدم مصرف غذاهای پروتئین دار، منجر به پرخوری و اضافه وزن می گردد. علاوه بر این مصرف پروتئین برای رشد و ترمیم عضلات بدن ضروری است.

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, توسط bemani ahmad

آنچه در کتاب های رژیم لاغری برای کاهش وزن توصیه می شود، استفاده از سرکه سیب به میزان دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی است.
نویسندگان این کتاب ها معتقدند با مصرف سرکه سیب که مزه خیلی جالبی ندارد ممکن است که فرد غذای کمتری بخورد. یا به عبارت دیگر، سرکه سیب ممکن است موجب کاهش اشتها در فرد شود.از طرفی برای مقابله با مزه نسبتا تند و نامطبوع سرکه سیب، برخی شرکت ها آن را به شکل قرص درآورده اند و می فروشند. با این حساب اگر مزه نامطبوع و تند سرکه سیب باعث کم خوردن غذا و به دنبال آن کاهش وزن می شود، ولی به شکل قرص درآوردنِ آن، این مزه را از بین می برد. از بین بردن مزه یعنی اینکه آنچه موجب کم شدن اشتها می شود، مزه سرکه سیب نیست!
در همین کتاب (Folk Medicine) ذکر شده است که مصرف منظم سرکه سیب موجب سوختن چربی با سرعتی بیش از ذخیره آن می شود.
ادعای دیگر این است که پکتین موجود در سرکه با کلسترول خون ترکیب شده و آن را از بدن خارج می سازد.
به هر حال همه اینها در حد حدس و گمان باقی مانده است، اما واقعیت این است که سرکه سیب موجب کاهش وزن نمی شود.
تنها مورد گزارش شده برای کاهش وزن با مصرف سرکه در سال ۲۰۰۶ بود که نشان داد افرادی که همراه با نان دریافتی شان سرکه سیب می خوردند، احساس سیری بیشتری نسبت به آنهایی داشتند که نان را خالی می خوردند. ولی این مطالعه ارزش علمی نداشت؛ چرا که: افراد شرکت کننده کسانی بودند که اعتقاد خیلی زیادی به کاهش وزن در اثر مصرف سرکه داشتند. تنها ۱۲ نفر در این مطالعه شرکت داشتند و کاهش وزن آنها در حدود یک کیلو در یک ماه بوده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط bemani ahmad

 

 

وقتی صحبت از سلامتی به میان می‌آید، غذای سالم اهمیت پیدا می‌كند، از تنقلات و میان‌وعده‌های سالم و مقوی حرف می‌زنیم، همه یاد میوه‌ها و سبزیجات مختلف و رنگارنگی می‌افتند كه تقریباً توی همه خانه‌ها هم پیدا می‌شود، بخصوص سر سفره ایرانی‌ها، همراه صبحانه، نهار و شام. به عنوان نمونه می‌توان سبزی خوردن و سالاد را نام برد كه جزو جدایی‌ناپذیر سفره ایرانی است. در فصل زمستان هم انواع شور و ترشی كه بالاخره آنها هم از سبزیجات مختلف درست شده‌اند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط bemani ahmad

هر چه شما مقدار بیشتری از غذاهای سالم را مصرف کنید به همان میزان میتوانید نگرانی کمتری در مورد مصرف غذاهای چرب در آخر هفته ها داشته باشید. این رو کی میگه؟؟ محققان هاروارد. کدومیک از ما به چیز برگر و سیب زمینی سرخ شده دست رد میزنیم؟؟ در کنار این غذاهای خوشمزه وچرب٬ حتما این ۷ گروه مواد غذایی رو نیز در غذاهای خود بگنجانید تا به تعادل برسید:

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط bemani ahmad

 

عطسه یك امر طبیعی است كه می‌تواند در زمان‌های مختلف و بصورت‌های متفاوت رخ دهد.
در این مطلب به دلایل اینكه چرا در زمان‌های عجیب عطسه‌مان می‌گیرد اشاره می‌كنیم.


1. عطسه كردن از اعصابتان شروع می‌شود. این را نیل كائو متخصص آلرژی و آسم در مركز آسم و آلرژی گرین ویل می‌گوید. او اینطور توضیح می‌دهد كه سیستم عصبی همه افراد به یك طریق یكسان سیم‌كشی شده است اما پیام‌هایی كه در طول این عصب‌ها حركت می‌كنند، راه‌های متفاوتی برای رفت‌و‌آمد به مغز انتخاب می‌كنند و همین مسئله باعث می‌شود عادت عطسه كردن در افراد مختلف متفاوت باشد. او می‌گوید، "این انتقال عصب‌هاست كه به مغزتان می‌گوید كه چیزی در بینی شما هست كه باید بیرون بیاید!"


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:عطسه , توسط bemani ahmad

باکتری هایی که در محیط مرطوب و تاریک رشد می کنند، باعث ایجاد بوی بد در پاها می شوند. لذا برای جلوگیری و از بین بردن بوی بد پاها و کفش ها، باید جلوی رشد و تکثیر این باکتری ها را بگیرید.

 

بایستی کفش ها و پاهای تان را تمیز نگه دارید و کفش ها را در هوای آزاد قرار دهید تا بوی بد نگیرند.

 

برای از بین بردن بوی پاها و کفش هایتان به توصیه های زیر عمل کنید:

 

۱- بیرون و داخل کفش تان را با مواد شوینده، بشویید.

 

۲- شب قبل، داخل کفش تان کمی جوش شیرین بریزید. فردا قبل از پوشیدن کفش، آن را بتکانید تا پودرها بریزند. سپس کفش تان را بپوشید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:کفش, توسط bemani ahmad

بر اساس بررسی دانشمند ان كوتاه تر شدن طول رشته های عضلانی پشت ساق پا تا 13 درصد، سبب می شود زنان بتوانند ساعات طولانی تری كفش پاشنه بلند بپوشند.



به گزارش ایسنا، یافته های محققان دانشگاه منچستر متروپلیتن نشان می دهد، وقتی زنان كفش های پاشنه بلند را ساعات طولانی می پوشند، تاندون آشیل آن ها ضخیم تر و سفت تر شده و در نتیجه كشیدن پاها در هنگام راه رفتن سخت تر می شود.



این تغییرات توجیه می كند كه چرا زنان می توانند چندین ساعت طولانی در طول روز كفش های پاشنه بلند بپوشند و فقط پس از خارج كردن كفش از پاهای شان، درد را احساس می كنند.



محققان دریافته اند كه در صورت پوشیدن كفش پاشنه بلند، هر چه پاشنه بلندتر باشد، رشته های عضلات پشت ساق پاها كوتاه تر می شود.
تاندون آشیل

متخصصان می گویند: وقتی زنان به طور منظم و برای مدت های طولانی از این نوع كفش ها استفاده می كنند به دلیل كشیدگی بیش از حد ماهیچه ها دچار درد بیشتری شده و فرصت آرامش یافتن ندارند.



به گزارش تلگراف، محققان در این بررسی ها، روی داوطلبان 20 تا 50 ساله مطالعه كردند كه به مدت دو سال یا بیشتر كفش هایی با پاشنه های پنج سانتی می پوشیدند.



محققان با استفاده از ابزار فراصوتی دریافتند كه كوتاه تر شدن طول رشته های عضلانی پشت ساق پا تا 13 درصد، سبب می شود این داوطلبان بتوانند ساعات طولانی تری كفش پاشنه بلند بپوشند.



همچنین در این زنان تاندون آشیل سفت تر و ضخیم تر می شود، به طوری كه برای آن ها امكان كشیدن پاها وقتی روی زمین مسطح قرار می گیرند، دشوارتر است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال در تاريخ 21 فروردين 1391برچسب:, توسط
چه بخـوریم که خوش به حـالمان شود ؟
اگر حسابی اعصاب‌تان به هم ریخته، موز بخورید زمانی كه دیدید دكمه‌های لباس‌تان درست بسته نمی‌شوند، بروید سراغ موز. تحقیقات نشان داده یك موز متوسط 105 كالری و فقط 14 گرم قند دارد. همین مقدار شما را سیر كرده و قند خون را به شكل ملایمی بالا می‌برد. در ضمن همین موز 30 درصد ویتامین B6 مورد نیاز روزانه را تامین می‌كند. این ویتامین باعث می‌شود مقدار سروتونین تولید شده مغز اندكی افزایش یافته و توان مقابله با شرایط دشوار و اضطراب‌ها را در شما افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید کلیه تان سنگ نسازد، زرد‌آلود بخورید هشت عدد زرد‌آلوی خشك حاوی 2 گرم فیبر و فقط 3 میلی‌گرم سدیم و 325 میلی‌گرم پتاسیم است كه همه این‌ها كمك می‌كنند مواد معدنی در ادرار تجمع پیدا نكرده و از تشكیل سنگ‌های اگزالات كلسیم جلوگیری شود. این سنگ‌ها شایع‌ترین نوع سنگ‌های كلیوی هستند. برای در امان ماندن از سنگ كلیه به‌خصوص اگر سابقه‌اش را داری...

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط bemani ahmad
جعفري؛ خوش بوكننده طبيعي دهان

گاهي خوردن پياز و سير در آخرين وعده غذايي موجب بوي نامطبوع دهان مي‌شود. سايت اينترنتي ارگانيك به تازگي مقاله‌اي را منتشر كرده كه در آن سه شگرد خانگي ساده و بي دردسر براي رفع بوي بد دهان و مطبوع كردن بازدم ارائه شده است. هر يك از اين سه روش به پاكسازي فضاي دهان كمك مي‌كنند و ميزان مواد سمي را در آن به حداقل مي‌رسانند. اين سه راهكار عبارتند از:

1- جويدن مقداري سبزي جعفري بعد از غذا كه به تازه شدن بازدم كمك مي‌كند. جعفري منبع غني از كلروفيل است كه به عنوان يك خوشبوكننده طبيعي دهان عمل مي‌كند. اين سبزي هم چنين مثل يك خنك كننده طبيعي در دهان احساس تازگي و تميزي ايجاد مي‌كند.

2- مسواك كردن با جوش شيرين نيز در رفع بوي نامطبوع دهان بسيار موثر است چون مولكولهاي بو را به خود جذب مي‌كند و خواص ضدباكتريايي دارد. براي اين منظور مقداري جوش شيرين روي مسواك خود بريزيد و دندانها و روي زبان را با آن مسواك بزنيد تا تاثير معجزه آساي آن را در پاكسازي دهان مشاهده كنيد.

3- استفاده از چاشني‌هاي معطر مثل ميخك، دانه‌هاي هل و رازيانه نيز پس از هر وعده غذايي در رفع بوي بد دهان بسيار موثر است. اين چاشني‌هاي گياهي خواص ضدميكروبي دارند و بهداشت دهان و دندانها را بهبود مي‌بخشند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط bemani ahmad

پیج رنک

دانلود آهنگ